Шановні друзі!
Раді Вас вітати на нашій сторінці
«Бібліотека — це свобода. Свобода читати, свобода думок, свобода спілкування. Це освіта, це розваги, це створення безпечних просторів, а також доступ до інформації» (Ніл Гейман)
Форми використання інформаційних технологій для залучення дітей і підлітків до читання:
- просування книги та читання через сайт бібліотеки;
- створення електронних ресурсів бібліотекарем;
- створення електронних ресурсів школяра
У нашій бібліотеці Ви можете
- Познайомитися з героями кращих книг;
- Здійснити подорож морями та океанами;
- Почитати дитячі газети та журнали;
- Пограти в різноманітні ігри, розгадати кросворди, загадки;
- Обговорити з бібліотекарем та своїми ровесниками прочитані книги;
- Навчитися цінувати книгу та відчувати в ній щоденну потребу;
- Читати, насолоджуватись та пізнавати.
До ваших послуг:
будь які книги: навчальні, довідкові, класичні програмні твори, пізнавальні книжки, фантастика, пригоди, казки; журнали та газети.
У пошуку інформації читачам допомагають алфавітний та систематичний каталоги.
ВИ МАЄТЕ ПРАВО:
- отримувати в тимчасове користування видання із фонду бібліотеки терміном на 15 діб;
- користуватися читальним залом бібліотеки;
- взяти участь у всіх заходах, що проводить бібліотека;
- обирати і бути обраним до активу бібліотеки
Ви зобов’язанні:
- обережно ставитись до видань, отриманих у бібліотеці;
- дотримуватись правил користування бібліотекою;
- вчасно повертати книжки
ЗАКОНОДАВЧО-НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ БІБЛІОТЕКИ
- Закон України "Про бібліотеку і бібліотечну справу"
- Закон України "Про освіту"
- Положення про шкільну бібліотеку
- Інструкція про порядок доставки, комплектування та облік навчальної літератури.
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ
- Бібліотечно-інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу;
- Навчання основ бібліотечно-бібліографічної грамотності, вміння користуватися бібліотекою її довідковим апаратом;
- Робота щодо популяризації книги, задоволення інформаційних потреб книго користувачів;
- Довідково-бібліографічне обслуговування користувачів;
- Забезпечення учнів та вчителів навчальною літературою;
- Збереження та поповнення книжкового фонду.
Коментарi